Konference Send Summit si letos odbíjí svou premiéru. Seznamte se s konferencí a přečtěte si, co vás čeká.

Konference Send Summit si letos odbude svou premiéru. 15. června se v Praze. V Konferenčním centru City se sejdou odborníci na přímou komunikaci na zákazníky, data a marketing, aby si poslechli zkušenosti a rady od kolegů z oboru, z Česka i zahraničí. Naším cílem je být konkrétní. Chceme, ať z akce odcházíte s praktickými tipy, co můžete hned další den aplikovat. Send Summit je akce od specialistů pro specialisty. Seznamte se s naším programem!

Slovo dalo slovo

Za vznikem Send Summitu stojí společné myšlenky Martina Štěpáníka z Targita, Petra Cikána ze Sherpas TECH a Martina Halamy z Mailocatoru. Chyběla jim konference, která neodděluje sběr dat a následnou komunikaci na zákazníky, ale naopak je spojuje v propojený systém. Stejně tak, jako je to potřeba propojovat i v praxi.

„Chtěli jsme konferenci, která spojí znalosti z oblasti komunikace a dat. Ať je užitečná pro dataře a srozumitelná pro markeťáky,“ řekl o počáteční myšlence Martin Štěpáník. „Některé postupy a dotazy klientů se opakují, tak jsme se rozhodli vytvořit prostředí, kde ty nejlepší metody a odborníci na ně dostanou prostor.“

Zároveň doufá, že to nebude otázka pouze jednoho ročníku konference a vytvoří se pevné základy, které dovolí vybudovat komunitu specialistů na datově řízený marketing.

„Nechceme po konci konference odložit vše k ledu a ozvat se zase za rok. I v průběhu roku chceme pokračovat, čerpat podněty od uživatelů dalších platforem a vyvolat diskuzi a networking napříč trhem.“

Co vás na Send Summitu čeká?

Obsah konference vzniká spojením několika oblastí přímé komunikace. Dozvíte se užitečné informace o datech bez přílišných technických detailů. Ukážeme vám cestu markeťáků, ne datařů. Vše jsme tematicky rozdělili, a tak si postupně poslechnete informace o efektivní segmentaci, komunikaci se zákazníkem skrz e-mailing a upozorníme na trendy v multichannelu, díky kterým své sdělení k zákazníkovi dostanete efektivně.

„Naším heslem je #nespamuj“, dodává Štěpaník. „Chceme ukázat, že posílat informace jen těm zákazníků, kteří o ně opravdu stojí, je snadné.“

Komunikace nestojí jenom na datech, ale také na obsahu a formě. Ukážeme si, jak si usnadnit práci s využitím nástrojů umělé inteligence. A připomeneme, že v centru našeho zájmu je stále konkrétní člověk, který má svá práva. Jak se jich nedotknout poradí Petra Dolejšová.

Je lákavé moci nakouknout pod pokličku. Sami víme, že po případových studiích vždy na akcích prahneme nejvíce. Jak vaří ze svých dat nám poodhalí dva velcí hráči – Zoot a Knihy Dobrovský. Nezůstaneme ale jen provinční. Pozvali jsme i zahraniční experty, kteří nám ukážou, jak multichannel chutná u nich.

Nalákali jsme vás? Přijďte si 15. června poslechnout inspiraci a konkrétní návody na to, jak (ne)nastavovat komunikaci, kterou si vaši zákazníci zamilují. Kvalitní komunikace se zákazníkem totiž nestojí na lákání na slevy. Chceme vás učit postupy, jak vytvořit pokročilé kampaně. Protože jakmile je poznáte, dokážete jim stvořit zajímavou a inspirativní komunikační cestu, na které vás rádi budou následovat až ke koupi. Pokročilé neznamená složité. Poznejte to a už nikdy #nespamujte. Těšíme se 15. června na viděnou!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *