Málokteré slovo se letos v médiích objevilo tolikrát, jako zkratka AI. Artificial intelligence – umělá inteligence, budí rozruch v mnoha odvětvích. To, zda v pozitivním nebo negativním směru záleží vždy na konkrétním autorovi. My můžeme říct, že dle vašich hodnocení vyvolala přednáška Jana Baštýře z Targito ohlasy veskrze pozitivní.
Málokteré slovo se letos v médiích objevilo tolikrát, jako zkratka AI. Artificial intelligence – umělá inteligence, budí rozruch v mnoha odvětvích. To, zda v pozitivním nebo negativním směru záleží vždy na konkrétním autorovi. My můžeme říct, že dle vašich hodnocení vyvolala přednáška Jana Baštýře z Targito ohlasy veskrze pozitivní.
Honza se ve své přednášce zabýval vývojem umělé inteligence ve vztahu k e-mailingu. A na závěr své prezentace všem vyrazil dech tím, jak jeho tým již zvládl umělou inteligenci ovládnout. CDP platforma Targito už nyní dokáže za pomocí umělé inteligence vygenerovat draft newsletteru připravený k odeslání zcela sama. Tedy, na základě kombinace všech dat, která v sobě platforma sdružuje.
Využití umělé v praxi je první z videí se záznamem přednášky z prvního ročníku konference Send Summit, které pouštíme do světa.
Pusťte si přednášku
Co si z přednášky odnést?
1) Generativní AI představuje změnu ve způsobu práce pro většinu profesí.
2) Ačkoliv stále není dokonalá, dokáže již nyní zásadně šetřit čas.
3) O generativní AI můžete přemýšlet jako o armádě „průměrných“ juniorů.
4) Kdo umí připravit kvalitní zadání lidem, pravděpodobně shledá generativní AI užitečnou.
5) Adopce je důležitá, chce to nezaspat a jít s dobou.
ALE…
6) Nepodléhejte FOMO efektu a dávejte pozor kam (a komu) dáváte svoje data.
Zajímá vás, co je možné s generativní AI dělat již dnes v marketingu? přečtěte si více v článku od Targito>>
Jak to vidí dnes?
Na konferenci Honza zmiňoval, že Targito AI generátor newsletterů je zatím ve fázi POC (proof of concept) a čeká tak, zda se ověří jeho využitelnost v praxi. Od konference uběhly už více než tři měsíce a tak nás zajímalo, co se od té doby změnilo.
Honzo, kam se Targito AI generátor od Send Summitu posunul? Využívá ho už ZOOT ve své běžné praxi?
Ano, a nejen ZOOT. Jak jsme na Send Summitu slíbili, generování e-mailu jsme postupně zpřístupňujeme i dalším klientům. Osobně pro mě bylo velice zajímavé pozorovat, jak se AI poradí s jinými obory a především jinou strukturou dat.
A jak to dopadlo? Byl nakonec fashion segment jednodušší nebo je umělé inteligenci obor jedno?
Úplně skvěle. V základu si naše AI poradilo zatím s jakýmkoliv oborem, od zdravotnictví přes domácnost, až po zboží zaměřené na odborníky. Tudíž naše práce nyní spočívá ve vylepšování a rozšiřování možností.
Půjde tedy AI generátor do praxe ve velkém?
Asi nejdůležitější zpráva je, že praxe zatím potvrdila hypotézu, kterou jsem již zmiňoval na SendSummitu – jakmile jste schopni inteligentně AI poskytovat know-how pro správné rozhodování, což jsou v tomto případě dobře strukturovaná a předpřipravená data a datové signály, AI je schopno velice dobře připravit vcelku použitelný základ newsletteru. Ten následně vyžaduje už minimum práce na dolazení a může jít do světa. Na tuhle úsporu času samozřejmě klienti slyší, takže očekáváme, že generátor brzy začnou využívat v hojné míře.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.