Přednáška Petra Cikána je venku. A k ní i otázky, na které jste se možná chtěli zeptat. Zeptali jsme se za vás. A zeptáme se i na webináři, který bude brzy následovat.
Dobře známá poučka content marketingu praví, že číslovky v názvech táhnou. Stejně tak jako obsah rozdělený do bodů. Petr Cikán si toho byl při přípravě své přednášky určitě dobře vědom, protože vaše hodnocení tuhle přednášku řadí mezi ty „top“. Pomineme-li formu, svůj důvod to má určitě i v tom, že mluví o chybách, které každý z nás někdy dělal (a některé děláme stále). Připomeňte si Petrovu přednášku a doporučení, ať se těhle chyb vyvarujete už jednou provždy.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.