Nějakou dobu jste o nás neslyšeli. To bylo proto, že jsme chystali velkou pecku! Nový ročník Send Summitu v novém konceptu!

Zůstáváme věrní datově řízenému marketingu. I heslu “od specialistů pro specialisty”. Ale abychom mohli jít s praktičností až úplně na dřeň, bude akce zaměřená pouze na jeden segment. Tentokrát to bude Home & Deco. Takže na své si přijdou všichni prodejci nábytku, bytových doplňků a dekorací, ale také dalšího vybavení domácnosti, jako jsou třeba lůžkoviny, sklo nebo koberce.

Akci si užijou jak majitelé a markeťáci z e-shopů, které působí v této oblasti, tak agentury, které spravují kampaně takových klientů. Dáváme si pozor na to, abychom v programu měli dost místa i na networking a výměnu zkušeností.

Proč Home & Deco?

Situace v tomto segmentu je specifičtější než v jiných. Během pandemie se lidi vrhli do revitalizace svých příbytků a nakupovali nábytek i hromadu doplňků, které by jim život mezi 4 zdmi zpříjemnily. Prodeje vyletěly a s nimi i očekávání, že flow pojede dál.

Jenže… Covidovou krizi vystřídala krize inflační. Z top priority se stala jedna z nejnižších a nákupy, zejména nábytku, lidé odkládají a odkládají. Věříme, že je třeba hledat v krizích příležitosti. A takovou příležitostí je komunikovat s lidmi cíleně – na základě dat, která nám ukazují, co je zajímá a baví.

Proto chce Send Summit Home & Deco ukázat na konkrétní příkladech se segmentu možnosti, kterými se může inspirovat i váš obchod.

Co nás čeká?

Data, konkrétní doporučení a inspirace z praxe. Akci uvede shrnutí dat z trhu díky číslům od Heureky. Behavio dodá vhled do zákaznického chování. Na základě těchto vstupů definujeme hypotézy, které si mohou návštěvníci začít druhý den na svých datech ověřovat.

No a zbytek akce? Ten naplní případové studie! Podíváme se na specifika e-mailingu, PPC, SEO, obsahu i PR. Takže si návštěvník odnese kompletní balíček inspirace pro svůj byznys. Konkrétně pro svůj byznys.

Po skončení oficiálního programu můžete přijmout sklenku a zasednou s námi k jednomu z diskusních stolů. Společně s našimi odborníky budete moci rozebrat témata, na která se v rámci programu nedostalo.

S kým se můžete potkat?

V průběhu akce, a věříme, že i po skončení přednášek, se budete moci potkat a pobavit se zástupci Heureky, IKEA, Taste, Promogen nebo Targito.

Co všechno bude jinak?

Hodně práce, málo času a špatná propustnost vnímání nových informací. To nás v marketingu spojuje asi všechny. A protože chceme, ať si akci můžete užít a mít prostor všechno vstřebat, budeme spolu trávit až odpoledne a podvečer. Program akce začne ve 13 hodin, takže dopoledne máte možnost v klidu odbavit všechny maily, které by jinak vyžadovaly vaši pozornost. Dáme si společně poobědové kafe a pustíme se do toho!

Akci završíme neformálním posezením nad sklenkou či sklenicí, abychom měli prostor vše dopodrobna prodebatovat. Lokaci after party zatím neprozradíme, ať se máte na co těšit!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *