Nakopněte svůj marketing novou inspirací. Kolegové z branže sportu a outdooru vám na případových studiích ukážou, jak kreativně pracovat s daty ve chvíli, kdy míříte na sportovně založené cílové skupiny. 

Kampaně poběží jako na drátkách, když se ponoříte do svých dat, vylezete s hypotézou, nabijete správnými argumetny a vypálíte na svoji cílovku. Pak už jen vyhodnotíte, zda to byl gól nebo je potřeba zamířit znovu. 

V programu konference Send Summit: SPORT&OUTDOOR zazní příspěvky na téma e-mailing, výkonnostní reklama, nákupní chování, budování značky, efektivita reklamy nebo třeba práce se známými sportovci. Ve všech případech se budeme snažit co nejvíce držet dat, která máte k dispozici.

No a to vše postavíme na základech keynote o specifikách nákupního chování zákazníků v segmentu sport a outdoor a o aktuálních datech z českého trhu.

  • Jak se liší nákupy ve sportu a ve fashion?
  • Co si e-shopy myslí, že zákazníky zajímá a co si opravdu chtějí na webu přečíst?
  • Co mi o sobě zákazník říká tím, že nakupuje konkrétní produkt a jak to využít pro generování dalších nákupů?
  • Jak využít známé sportovce pro propagaci své značky?
  • Jak budovat dlouhodobě brand a kdy je čas do marketingu e-shopu zapojit PR?

Na tyhle otázky a mnoho dalších dají odpovědi naši speakeři! Opět se snažíme na pódium přivést neokoukané tváře, které častěji sedí ve světle monitoru než konferenčních reflektorů.

Potkáme se v refektáři Františkánského kláštera na Praze 1! Kudy se k nám dostanete? >>